Re: Edytor HTML

Autor: Tomasz Skrzydlo (tgniw_at_sokrates.umcs.lublin.pl)
Data: Fri 29 Mar 1996 - 15:08:32 MET

In article <199603291039.LAA12944_at_polonez.man.lodz.pl> you write:
>From: zasada_at_delta.sggw.waw.pl
>Subject: Edytor HTML
>Date: 29 Mar 1996 11:42:16 +0100

>Witam,
>mam pytanie - czy ktos moglby mi polecic jakis sensowny edytor html - najlepiej
>z mozliwoscia podgladu pisanego dokumentu.
>Pozdrawiam
>Michal Zasada

Najlepszy, moim zdaniem jest program o nazwie Hotdog. Sa dwie wersje tego
programu: Hotdog oraz HotdogPro (lub inaczej Hotdog professional). Ten drugi
jest nieco bardziej rozbudowany od pierwszego. Wada ich jest to, ze dzialaja
tylko przez 30 dni, ale pociesze Cie: nie na wszystkich komputerach to
sie sprawdza :)))

Jesli chcesz podgladac wyniki swojej pracy, to powinienes zaopatrzyc sie
najlepiej w Netscapa (znajdziesz go na ftp.netscape.com). Instalujesz
najpierw Netscapa, potem Hotdoga. Hotdog - o ile dobrze pamietam - sam
wykrywa Netscapa, i juz masz to co chciales.

Oba programy znajdziesz w sieci uzywajac archiego. Mam nadzieje, ze wiesz
jak to sie robi ;-)

Pozdrawiam

Tomek