Re: !!!! WIN95 !!!! - mysz 3-klawiszowa

Autor: Leslaw Frydel (lesiu_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Fri 29 Mar 1996 - 08:54:44 MET

gred_at_amedec.amg.gda.pl (Grzegorz Redlarski) wrote:

>Np. w Orcad'zie mozna mu przypisac makro (byl to dla mnie glowny powod
>dlubania w myszy).
Ale mi chodzi o win95 tylko i wylacznie!
Czy jest ten klawisz do czegos uzywany , czy cos mozna zdefiniowac?

Jak ten drajwer zaistalowac !
Przelaczam mysz na 3 klaw wlaczam win i pisze ze nie wykryl myszy!
Czeka na podalczenie !
I czeka i nic ....
Dopiero ja przelacze spowrotem na dwa to sie uruchamia dalej!
Spryciula z niego no!