Re: Krew mnie zalewa [WP61]

Autor: Leslaw Frydel (lesiu_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Fri 29 Mar 1996 - 08:54:30 MET

macias_at_phys.uni.torun.pl (Maciej Pilichowski) wrote:

>Hej,
Tobie tez Czesc!
> Ta odpowiedz jest najpelniejsza wiec na nia wlasnie odpowiem...
:)

[cut]
>No wlasnie, a niby /wg guide'a/ powinno zawsze byc tak samo. Przeciez
>niemozliwe /CHYBA/ zeby akurat przy wzorach driver drukarki szwankowal!
>Jakby co to mam ustawionego dla wzorow Timesa CE 13. Juz sam nie wiem co
>jest grane.
Poczekaj sprawdze dla Timesa CE 13 bo jak sprawdzalem to bylo chyba cos
innego!
Niestety efekt ten sam co poprzednio! Czyli wygladaja tak samo!

>: Acha w wizytowce wstawiony byl znaczek firmowy z r w koleczku (r)

>To tak na marginesie. W kazdej prawie czcionce masz taki pojedynyczy znak.
>Wiec koleczka juz Ci sie nie beda suwaly. A jeszzce jakby co, to mozesz to
>robic overwritem.
Dzieki ! O tym nie pomyslalem!
>Ale wierze, ze moga byc cuda z WP, bo ostatnio ten edytor coraz bardziej
>mnie zaskakuje /negatywnie/. Ostatnio w sam z siebie numeruje mi strony jak
>mu sie widzi. Ja np. kaze mu od 1, zapisze, wczytam, dam outline'a, hide
>body text, show body text i strony juz mam ponumerowane od 3. Power, nie?
Ja mialem podobny problem tzn. rypala sie numeracja!
Zobacz na podgladzie kodow ALT+F3 czy nie masz wstawionych opozniaczy!
Robi z nimi takie numery ze ...... W moim przypadku ich usunieci pomoglo!

A druga sprawa: tobie tez sie wywala edytor grafiki jak chcesz napisac
jakis tekst ! Mi robi GPE robie ignore i dalej jest OK ale mnie to wkurza!

Pozdrawiam !

ps.Ale i tak bez WP nie wyobrazam sobie pisania tekstow!