Re: !!!! WIN95 !!!! - mysz 3-klawiszowa

Autor: Grzegorz Redlarski (gred_at_amedec.amg.gda.pl)
Data: Fri 29 Mar 1996 - 15:19:50 MET

lesiu_at_zeus.polsl.gliwice.pl (Leslaw Frydel) wrote:

>Ale mi chodzi o win95 tylko i wylacznie!
>Czy jest ten klawisz do czegos uzywany , czy cos mozna zdefiniowac?

Pod win, chyba nie, ale nie wiem. Ja doinstalowalem ten driver abym
przechodzac z orcada do win i odwrotnie nie musial rozkrecac myszy i
chwytac za lutownice ;-) (jak wczesniej pisalem nie mam przelacznika
na zewnatrz)..

>Jak ten drajwer zaistalowac !

W pracy mam WIN3.11, dlatego to co napisze jest z pamieci.

Tego drivera nie instaluje sie poprzez ikonke myszy w Panelu
Sterowania, tylko dodaj/usun programy. Odnajduje sie OEMSETUP.INF (?)
i wybiera sie ten driver. W poniedzialek moge przeslac ten driver
zainteresowanym (prosze o prywatne maile aby listy nie zasmiecac).

gr