Re: 2 modemy w jednym komputerze

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Thu 28 Mar 1996 - 01:28:17 MET

On Wed, 27 Mar 1996 21:11:45 +0100 Karpio wrote:

> [...]
[...]
>galactibox - takie multiportowe karty i/o. po 8 lub 16 comow. sa juz
>dostepne takie karty z wlasnym procesorem, ale sa takze i bez. adresy z
>tego co pamietam podawalo sie podajac jeden adres (np. 220), a kolejne
>comy byly przesuniete o 8.
>karpio
>
>ps. prosze sie mnie nie pytac jak to dziala. sam jestem pelen podziwu :)

Z taka karta jeszcze sie nie spotkalem. 16 com'ow, kazdy po 8 portow
i to kolejnych??? Nie ma takiej dziury w I/O Map. Karty ktore ja znam
komunikuja sie z procesorem przez 8 portow (jak kazdy serial) plus
jeden port sluzacy po prostu do wyboru z ktorym z 16 w danym momencie
gadac. Proste jak drut, nie ma co podziwiac.

Grego