Ceny pamieci

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Thu 28 Mar 1996 - 01:20:31 MET

On Wed, 27 Mar 1996 17:00:35 +0100 Artur wrote:

>Nie potraktuj mojej opinii jako napastliwej. To tak na wstepie. Moim
>zdaniem jezeli chcesz wypowiadac sie na temat cen pamieci w ogole to
>najlepiej gdybys sprawdzil ceny. Tzn. nie tylko na rynku polskim, ale
>rowniez USA, Niemcy no i moze daleki wschod. Polecem uzycie dowolnego
>szukacza typu "webcrawler" i wtedy zacznij formulowac wnioski i teorie.

Pomysly typu: ktos ukradl kontener SIMMow i uplynniajac je zachwial cenami
na wzglednie plytkim polskim rynku nalezy raczej wlozyc miedzy bajki.
Taki dam gwaltowny spadek cen mamy np. tu, w Italii.

>Ja teorii nie mam dotyczacej zmian cen w ostatnim okresie.

Ja mam.
Nie moge sobie przypomniec czy juz o tym pisalem, wiec napisze raz jeszcze.
(Jesli sie powtarzam - przepraszam wszystkich za przynudzanie).
Mysle, ze za gwaltowny spadek cen RAMow odpowiedzialnosc ponosi znacznie
mniejsza od przewidywanej sprzedaz w95. Nikt przeciez (z fachowcow) nie
wierzyl w to, iz w95 bedzie smigal na 4MB, wiec ze sprzedaza w95 liczono
na gwaltowny wzrost zapotrzebowania na RAM. To nie nastapilo, wiec podaz
wieksza od popytu spycha ceny w dol. Elementarne.

Grego