Re: Caviar 1.6 GB

Autor: Piotr Kozbial (piotrk_at_ibbrain.ibb.waw.pl)
Data: Wed 27 Mar 1996 - 05:28:58 MET

> : Conner 1.2 vs Caviar 1.2 jest znaczaco drozszy? Jak znaczaco? 500tys st
> : zl? Faktycznie, dosc znaczaco - nawet nie 10% ceny... Caviar jest nieduzo
> : szybszy? Ano sprawdzmy: plyta asus sp4 (sis), pipowy cache, caviarek
> : (pio4): sysinfo (nu8) pokazuje 3.7mb/s, czasy dostepu: 6 z kawalkiem
> : pokazuje. Conner: transfer 1.4 (ta sama plyta), czas dostepu: 13 z

Bardzo prosze by podawac dokladnie o jakich dyskach piszecie.
Ja mam Connera CFA1275A (1.22 GB) i program Wintune'95 podal mi:

-cached speed 10 MB/s (raczej nie najlepiej na tle innych komputerow)

-unchached speed 2.5 Mb/s (bardzo dobrze w porownaniu z innymi
                           komputerami)
O ile dobrze pamietam to pod DOS 6.22 + Windows 3.1 Wintune pod MS
Windows pokazywal, ze jest to najgorszy dysk w porownaniu z innymi
komputerami o podobnych do mojego parametrach.

Jak na razie to jestem z tego dysku bardzo zadowolony.

Piotr

P.S. Kupilem go w DOBRYM sklepie poza Polska, a na Grzybowskiej widzialem
tylko duzo gorsze CFS1275S.