Re: UPS+modem

Autor: Michal Rok (mrok_at_waw.pdi.net)
Data: Tue 26 Mar 1996 - 18:07:45 MET

Jarek Lis wrote:
> Az tak daleko, to nie wiem czy APC potrafi. Wlasciwie nie tyle APC,
> co PowerChute - program do pilnowania UPS.

Czy ktos zna jakis tanszy/sharewarowy/freewarowy program np. pod Win95?
(do APC Smart 600)

> Po tanszych ups (nawet APC - Back 250, 400) spodziewaj sie,
> ze maja gniazdko, w ktorym jedna linia mowi ze nie ma pradu,
> a druga, ze baterie siadly. "Mowi" poziomem napiecia, albo zwarciem do masy.
>
> W zasadzie to sprytnym kabelkiem moglbys podlaczyc odpowiednio
> skonfigurowany modem, tak zeby po zaniku pradu modem automatycznie wykrecil
> numer. Moze jeszcze cos by zapiszczal dla informacji, ale wiecej
> bez odpowiedniego programu sie nie spodziewaj.

Jesli chodzi o APC Smart 600 - sluze szczegolami takiego kabelka (podaje
battery on i battery low na COMa).
Czy ktos wie jak sciagnac inne informacje (np. napiecie) z UPSa APC?
Wiem, ze PowerChute to potrafi, ale doc od UPSa nie mowi ani slowa
o komunikacji.

Michal Rok

--
 Michal Rok   "gravity is for loosers"