Re: Microsoft [ bylo: Wojtek Piecek-kuzyn...]

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 26 Mar 1996 - 16:21:25 MET

Jaroslaw Kozak (kozi_at_avalon.wbc.lublin.pl) wrote:
: Jak sie "system" wywraca 5 razy dzienie co mozna o nim powiedzec, wez sobie
: np Linuxa systemik za darmo a jak zostal napisany. Dlaczego za moje
: ciezkie pieniadze kupowany chlamiasty soft. I za Twoje tez np
: Word+WinDo(w)s w urzedzie to za twoje podatki (i moje i nas wszystkich).
: Krew mnie zalewa jak slysze ze np cale TP S.A. kupuje office, potem pewnie
: kupi upgrade, potem upgrade, potem upgrade itd. I co miesiac ukochany
: monopolista doj.....e mi rachunek ze hej.
: To sie tyczy wszystkich dziedzin zycia.

Co do jakosci produktu masz racje. Ale co TPSA ma kupic w zamian?

Jaroslaw Lis

| lis_at_ict.pwr.wroc.pl | Institute of Engineering Cybernetics |
| tel 48-71-202636 | Technical University of Wroclaw, Poland |
| fax 48-71-203408 or 517398 | |