Re: Microsoft [ bylo: Wojtek Piecek-kuzyn...]

Autor: Jaroslaw Kozak (kozi_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Tue 26 Mar 1996 - 10:03:25 MET

On Wed, 6 Mar 1996, Michal Sobkowski wrote:

> lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl (Jarek Lis) wrote:
[ciach]

> Czyli nie znasz programu lepszego od tego "chlamu i koniec"!
WordPerfect i to for DOS, Novell wersje for WinDo(w)s dzialaly gorzej
(srodowisko ?!! ).
Przyklad z ostatniego dnia - konwersja z AmiPro 3.0 sprobuj zaimportowac
do Worda 7.0 (komerc) :)) -- zycze sukcesow :))

> Czemu "nie na miejscu"? Po prostu jestem ciekawy.

Na razie jakby zawieszenie, ni tak ni siak. Tematem procesu bylo
Microsoft "Systemy Operacyjne" + Microsoft "Aplikacje (nie)uzytkowe".
i stosowane nieuczciwe chwyty typu nieudokumentowane funkcje w systemie,
ktore dziwnym sposobem znali ludzie z Mikrosoft "Aplikacje (nie)uzytkowe".

> ma znaczenia. Firmom oskarzanym o dzialania monopolistyczne zwykle nie
> brak pieniedzy, a procesy jednak przegrywaja. Zejdz na ziemie!
> To nie brak kultury, tylko nadmierna zadza pieniedzy. Znakomita
> polityka MS pozwala im na niedorobki - ze szkoda dla uzytkownikow.
FAKT!! Polityke maja ok. Powiem wiecej to zakrawa na cud, wcisniecie
ludziom g... za pieniadza tak aby tego niezauwazyli.

> Twoja ocena produktow MS jest chyba jednak jakby troszke nie calkiem
> obiektywna :).

Jaki obiektywizm ??!! Co nazywamy obiektywna opinia ???
Jak sie "system" wywraca 5 razy dzienie co mozna o nim powiedzec, wez sobie
np Linuxa systemik za darmo a jak zostal napisany. Dlaczego za moje
ciezkie pieniadze kupowany chlamiasty soft. I za Twoje tez np
Word+WinDo(w)s w urzedzie to za twoje podatki (i moje i nas wszystkich).

Krew mnie zalewa jak slysze ze np cale TP S.A. kupuje office, potem pewnie
kupi upgrade, potem upgrade, potem upgrade itd. I co miesiac ukochany
monopolista doj.....e mi rachunek ze hej.
To sie tyczy wszystkich dziedzin zycia.

Jarek