Re: Test obecnosci CACHE

Autor: Artur Lipowski (artur_at_tpg.krakow.pl)
Data: Tue 26 Mar 1996 - 13:12:35 MET

Rafal Bulacinski wrote:

> Witam !
> Czy ktos moglby mi podeslac programik testujacy obecnosc CACHE (level 2 -
> oczywiscie :) ). Pamietalem, ze byl (jest) on na serwerze PCMAGAZINE lub
> PCWORD (a moze CHIP ?). Niestety, zgubilem dokladna lokalizacje a moje
> dotychaczasowe poszukiwania zakonczyly sie fiaskiem. Ten programik ma ok.
> 90 kB (moze ktos moze podeslac mailem?).
Program jest z czasopisma CT (o ile myslimy o tym samym programie 8-)). Sprobuj
poszukac pod ftp://ftp.ix.de/ct/pub/... dalej nestaty nie pamietam, plik nazywal
sie prawdopodobnie placebo.exe (skompresowany program i dokumentacja - po
niemiecku 8-(, namiary na niego podawal Raphael Posmyk).
Jezeli nie dasz rady znalezc, daj znac, to jutro moge go podrzucic mailem.

--
Pozdrawiam,
Artur Lipowski