Re: Czy warto kupowac w firmie FX z Krakowa.

Autor: Slawomir Bialek (civic_at_silesia.ternet.pl)
Data: Mon 25 Mar 1996 - 23:31:46 MET

rufio_at_pipeta.chemia.pk.edu.pl (Rafal Iwaniec) wrote:
>Dolaczam na ta liste firme PROFIDATA z Katowic. Banda gowniazy zalozyla
>firme komputerowa i wciskaja ludziom wszystko co sie da .Mnie nabrali z
>plyta PCI ktora kupilem jako nowa a po przyniesieniu do domu okazalo sie
>ze ......... na BIOSie jest HASLO :-).
>No a potem plyta nie byla ustawiona do pracy z DX4 120Mhz a miala byc!
[...]
>strone. Ostrzegam zainteresowanych ze w/w "firma" ma swojego popychacza
>sprzetu na gieldach komputerowych w Katowicach.
>

> ALan
Potwierdzam. Tez mialem przykre doswiadczenia z karta graficzna od
nich. Kupilem u "popychacza" na gieldzie. O tyle dobrze, ze sie tego
nie wypierali, ze to nie ich czlowiek, jak poszedlem do niby-siedziby
firmy. Wymieniali mi karte kilka razy, za kazdym razem nosily slady
uzywania. A jak kiedy wyslalem brata (nieorientujace sie w sprzecie)
to mu w ogole dali w zamian jakas nie wiadomo jaka karte nie
przypominajaca parametrami ani troche tej za ktora placilem.
O odpowiednich sterownikach nie bylo mowy. Musialem sam zalatwiac.