Re: Czy warto kupowac w firmie FX z Krakowa.

Autor: Rafal Iwaniec (rufio_at_pipeta.chemia.pk.edu.pl)
Data: Mon 25 Mar 1996 - 17:23:12 MET

On Mon, 25 Mar 1996, Krzysztof M. Obrzud wrote:

> Co sie okazalo jak go rozkrecilem:
>
> Procesor DX4-100 Enhanced panowie podkrecili do 120 MHz, i sprzedali
> pierwszemu frajerowi jaki wszedl do firmy. Na obudowie zreszta
> wyswietla sie 133 (ze niby taki szybki). Boje sie tylko teraz ze
> panowie nie wymienia procesora (o odszkodowaniu za utrate danych
> szkoda nawet myslec) bo zeby sprawdzic jaki naprawde wsadzili procesor
> zerwalem ze cztery plomby.
>
> Czy ktos by pomyslal ze firma ktora jest na rynku od kilku dobrych lat
> stosuje chwyty ktore zadko stosuje sie nawet na gieldzie?

> [...]

Dolaczam na ta liste firme PROFIDATA z Katowic. Banda gowniazy zalozyla
firme komputerowa i wciskaja ludziom wszystko co sie da .Mnie nabrali z
plyta PCI ktora kupilem jako nowa a po przyniesieniu do domu okazalo sie
ze ......... na BIOSie jest HASLO :-).
No a potem plyta nie byla ustawiona do pracy z DX4 120Mhz a miala byc!
Pozniej dojezdzalem do "firmy" jeszcze przez jakies 1,5 tygodnia bo nioe
mieli servisanta .Wygieli mi nozke w procu, uszkodzili (badz byl
uszkodzony wczesniej czyli przed zakupem plyty) slot na pamiec i zrobili
jeszcze kilka takich wkurw....cych zeczy ze nawet nie patrze w tamta
strone. Ostrzegam zainteresowanych ze w/w "firma" ma swojego popychacza
sprzetu na gieldach komputerowych w Katowicach.

                                                ALan