Re: Conner 1.2G - pytanie

Autor: Tomasz Piotrowski (piotrtom_at_alpha.ok.ae.wroc.pl)
Data: Fri 22 Mar 1996 - 14:09:45 MET

On Fri, 22 Mar 1996, Tomasz Jarnot wrote:

> [...]
[cieciw dla oszczednosci miejsca]

> Jaaaaasne.... niemierzalne..... a moze powiesz jakim driverem oszukujesz
> system ????? :)))))
>
> Jurand
Oszukuje go takim "bus-mastering device driver" ktory dostalem razem z
plyta.
Ja sie wcale nie upieram przy tym, ze czasy dotepu i przeskoku sa realne.
Ale nawet bez drivera transfer jest 2,1
(no, czasy to juz wieksze)
Poza tym, z poprzednim dyskiem ( NEC 240MB ) mimo nie stosowania zadnych
driverow seek byl 0.0ms, chociaz transfer na poziomie 600kB...
(pewnie kontroler oszukiwal)

Tomek