Re: WIN'95 PL i NDD (NU'95)

Autor: _- StryjO -_ (StryjO_at_ComArch.Krakow.PL)
Data: Fri 22 Mar 1996 - 13:49:07 MET

On 21 Mar 1996 15:53:21 GMT, gzazula_at_omega.scs.gliwice.pl wrote:

>U mnie tez jest OK !!

Prowadzilem dyskusje na ten temat z kolega Tomkiem (nie podaje danych
bo nie wiem czy by chcial) i doszlismy do wniosku, ze prawdopodobnie
winna jest wersja NU. Ja mialem problemy przy upgradzie, ale zniknely
po zainstalowaniu pelnej wersji. Moze to jest odpowiedz na postawione
pytanie

...bo wam dzis zaspiwa tryjo :
ojciec, wuj i StryjO
Kapela, a radosnie...