Re: Siec i skretka

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Thu 21 Mar 1996 - 19:00:47 MET

lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl (Jarek Lis) wrote:

>Nie wiem tez czy w ogole jest mozliwa jakas "kolizyjnosc hubow"..

>Jarek.

Dobrze, daje przyklad.

1. tani hub, wykorzystany komplet portow. caly czas ryczy kolizjami
   przy transmisji na wszystkich portach.

2. lepszy hub, tez wysokie obciazenie. tyle ze jakos lepiej te kolizje
   rozwiazuje. lampka collision zapala sie tylko od czasu do czasu.

nazw firm produkujacych hub'y nie wymieniam bo to by byla reklama :)
ale tak niestety jest. kazdy hub jest dobry, dopoki nie zostanie obciazony.
tylko te lepsze (niestety drozsze) dobrze sobie radza przy wysokim obciazeniu,
chocby to bylo 5 komp. z windowze. jak mialbym miec tani hub, to juz
wole koncentryk :)))