Re: ceny ram'u !!!!!!

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Thu 21 Mar 1996 - 18:55:24 MET

>Musisz czlowieku byc jeszcze chyba chory,bo pamieci podrozaly.
>Pamieci 1 tydzien temu mozna bylo kupic bez problemu za 140nzl do 160nzl.
>Nie badz taki asertywny i postaraj sie nie oskarzac innych o bzdury,bo
>Jesli nie iwdziales niskich cen to nie filozofuj.Mozliwe,ze w Lublinie sa
>ale chyba tylko tam,gdzie ty kupujesz.Przypominasz faceta,ktory nie
>dosc,ze plecie bzdury,to jeszcze wciska innym,ze sa glupi udajac
>konesera.

Wielce Szanowny i Drogi Towarzyszu!
Uprzejmie informuje Cie, ze to co pisales nie jest prawda zas sugerowane
przez Ciebie ceny (1.4mln za 4mb) sa wyssane z palca, choc nie przecze,
ze 1.4mln to rzeczywiscie mniej niz 2mln... Przypominasz troche faceta,
ktory za wszelka cene stara sie udowodnic, ze jest jak to ty (i optimus w
swoich reklamach) nazywasz koneserem, a chyba jeszcze mu przynajmniej
odrobinke do tego brakuje. Moze warto czasem pomyslec chwile, zanim sie
cos chlapnie i zacznie bezmyslnie oskarzac innych. Poza tym nie rozumiem
dlaczego odpowiadasz na moje listy - przeciez masz zalozone filtry. Czyzby
nie dzialaly Ci poprawnie? Moze to GUS AWE i tanie pamieci tak na sprzet
wplywaja...
karpio