PnP (jak to bylo kiedys...)

Autor: Longman ELT (longman_at_ikp.atm.com.pl)
Data: Fri 22 Mar 1996 - 01:31:22 MET

Witam!
        Niedawno w moje rece trafil dysk PnP.... z 86 r.(a wiec z
czasaow, kiedy niewiele osob slyszalo o MicroZOOft DOS, jak sadze). Ten
dysk to 20 MFM razem z karta kontrolera [wszystko zamontowane w solidnej
ramie, do wlozenia w slot 8bit (waga ok 1.5 kg)]. Dysk jest zasilany z
karty, a w ogole to jest to Seagate. Na olbrzymim oryginalnym pudle jest
napisane ... Plug and Play ... (czyli fire&forget) i ... tak jest w
rzeczywistosci. Wyprobowalismy w starej AT-ce kolegi - wsadzilismy
wlaczylismy i dziala. Ukazuje sie ...jakis BIOS... - bez zadnego
ustawiania parametrow w BIOSie komputera.

Sklonily mnie do napisania straszliwe meki jakie przeszedlem z
kofigurowaniem modemu SupraExpress 288 PnP - i tak sie zastanawialem kto
ten badziewny pomysl (PnP) tak rozreklamowal (bo nie wymyslil...) :)