Re: Monitory 15"

Autor: Longman ELT (longman_at_ikp.atm.com.pl)
Data: Fri 22 Mar 1996 - 01:12:23 MET

Witam!
W grudniu kupi=B3em 15" Shamrock (1024x768 75Hz, 1280x1024 NI 60Hz) i pierw=
szy
egzemplarz nie pracowal tak jak chcialem. Zadzwonilem do firmy, zawiozlem i=
 =

za dwa dni mialem z powrotem. Ale obsluga - sami przywiezli (i to dwa razy =
-
raz jak sie umowilem, to nie bylo mnie w domu :) ). Nic nie nazekali. Monit=
or =

sprawuje sie doskonale (zadnych przebarwien, doskonala biel [choc Philips a=
ni =

Sony toto nie jest), cyfrowy, 14 pamieci ale nie ma zadnego OSD :( (ani WCK=
).
Jedyna rzecz, ktora mi sie nie podoba, to fakt, ze po wlaczeniu, poki sie n=
ie =

rozgrzeje, obraz jest przesuniety ok. 3-4 mm. Jak go kupowalem, to sprzedaw=
ca =

(wlasciciel f-my) strasznie narzekal na DAEWOOdy. Inna sprawa, czy mozna mu=
 =

wierzyc....

rafbul_at_bull.mimuw.edu.pl