Re: PnP (jak to bylo kiedys...)

Autor: Krzysztof Zielinski (ziek0073_at_HumberC.on.ca)
Data: Sun 24 Mar 1996 - 00:44:39 MET

--
Longman ELT wrote:
> cut
> Sklonily mnie do napisania straszliwe meki jakie przeszedlem z
> kofigurowaniem modemu SupraExpress 288 PnP - i tak sie zastanawialem kto
> ten badziewny pomysl (PnP) tak rozreklamowal (bo nie wymyslil...) :)
Tez mam SupreExpress PnP i poczatkowo mialem klopoty by go wsadzic na com 2 irq3 w win95. Ladowal sie skubany
na com3 i irq chyba 12. Na kontrolerze mialem wylaczony com2 i poczatkowo myslalem ze to powinno wystarczyc by
tam sie wlasnie ustawil, niestety. Pomoglo dopiero pozbycie sie informacji o com2 z ustawienia win95 system,
device manager. Po tym poszlo gladko i mam tak jak ja chcialem a nie ten cholerny modem (swoja droga to calkiem
dobry modem )
Krzysztof Z.