Re: karty muzyczne

Autor: Wojciech Galazka (wgalazka_at_zoolook.chem.uw.edu.pl)
Data: Thu 21 Mar 1996 - 17:56:08 MET

 In article <4irqvc$lih_at_Waldemar.mat.uni.torun.pl> rawdall_at_phys.uni.torun.
 pl (Piotr Traczykowski) writes:>From: rawdall_at_phys.uni.torun.pl (Piotr
Traczykowski)>Subject: Re: karty muzyczne
>Date: 21 Mar 1996 15:01:00 GMT
>Piotr Traczykowski (rawdall_at_phys.uni.torun.pl) wrote:
>: Czy ktos uzywa shuttle'a z wave tablem ? bylbym wdzieczny o przeslanie
>: doswiadczen waham sie miedzy zakupem Primaxa a Shuttle'a
>To znowu ja ,czyli autor pytania !
>Panowie ! Przeczytalem wasze odpowiedzi i sa one dla mnie bardzo cenne ,ale
>ja nie mam 8 baniek na waveridera 32 czy inne awe i dlatego waham sie
>pomiedzy shuttlem a primaxem wiec odpuscice sobie te texty o super
>jakosciach dzwieku ja bede uzywal tego do gierek i troche do sluchania
> [...]

 Kup Legend Ultrasound za 290 zl - 150 % zgodnosci z GUS.
 Uzyskujesz jakosc AWE 32 za 3/7 ceny i dostep do ton demosow
 Kupilem to wiem

Wojtek
wgalazka_at_chem.uw.edu.pl