Re: karty muzyczne

Autor: Piotr Traczykowski (rawdall_at_phys.uni.torun.pl)
Data: Thu 21 Mar 1996 - 16:01:00 MET

Piotr Traczykowski (rawdall_at_phys.uni.torun.pl) wrote:
: Czy ktos uzywa shuttle'a z wave tablem ? bylbym wdzieczny o przeslanie
: doswiadczen waham sie miedzy zakupem Primaxa a Shuttle'a
To znowu ja ,czyli autor pytania !
Panowie ! Przeczytalem wasze odpowiedzi i sa one dla mnie bardzo cenne ,ale
ja nie mam 8 baniek na waveridera 32 czy inne awe i dlatego waham sie
pomiedzy shuttlem a primaxem wiec odpuscice sobie te texty o super
jakosciach dzwieku ja bede uzywal tego do gierek i troche do sluchania
muzyczek z midi pod winowsami ot i cale zastosownie