Re: karty muzyczne

Autor: Piotr Traczykowski (rawdall_at_phys.uni.torun.pl)
Data: Thu 21 Mar 1996 - 15:57:00 MET

Radoslaw Poplawski (point_at_infonet.wroc.pl) wrote:
: > From: rawdall_at_phys.uni.torun.pl (Piotr Traczykowski)
:
: > Czy ktos uzywa shuttle'a z wave tablem ? bylbym wdzieczny o przeslanie
: > doswiadczen waham sie miedzy zakupem Primaxa a Shuttle'a
:
: Ja nie wiem... ty naprawde powaznie myslisz o zakupie Shuttle'a ?!?!
: Ja bym ci polecal Primaxa i zainst. probek ProPatches Lite. Prawdziwy
: odjazd !!!
: PS. Shuttle (podobnie jak inne karty wavetable) w DOS-ie da ci zwykle
: dzwiek FM, a sterowniki do Ultrasound sa w kazdym wyrobie szanujacej
: sie firmy.
: PS2. Zgaduje... - ty chyba nie slyszales Shuttle'a ?
: PS3. Jesli Shuttle - to juz lepiej FM - mniej pojdzie w bloto. :-)
: PS4. A Shuttle ma chociaz swoj serwer w sieci, z ktorego bedziesz
: sobie sciagnac updates, fixes i inne.
: PS5. Dlaczego wahasz sie pomiedzy Shuttle a Primaxem ?
:
: Radoslaw Poplawski
: E-mail: point_at_infonet.wroc.pl
: UWAGA! Zmiana adresu!!! Poczte prywatna prosze kierowac
: chwilowo na adresy (najlepiej na REPLY adres):
: 1. point_at_infonet.wroc.pl
: 2. rafal_at_arax.ict.pwr.wroc.pl
: 3. radekp_at_wro.ternet.pl
Bo primax kosztuje 350 a shuttle 190 to chyba roznica poza tym Obie sa wave
table , tyle ze primax probkuje tylko na 8 bit a shuttle 16