NWDOS + OS/2 + FAT = 1 partycja OS/2 (FAT)

Autor: kloss_at_plpuam11.amu.edu.pl
Data: Thu 21 Mar 1996 - 22:41:37 MET

Moze kogos zainteresuja moje problemy z OS/2.

  Instalacja byla "prawie" (maly problem z karta VGA) poprawna na partycji
FAT. Na dysku bylo 5 partycji FAT dla Dos'a (Novell dos 7).
  Po zainstalowaniu Boot Menagera zniknal jeden dysk (startowy DOS'a) ale
to normalne (chyba ?), ale jakie bylo moje zdziwienie gdy poza dyskiem
startowym (C:) nie moglem odczytac pozostalych 4 partycji. Pojawialy sie
bledy i to powazne (uszkodzony lub zagubione pliki itp.). Z Dos'a
wszystko bylo prawidlowo ani NDD ani CHKDSK nie informowaly o
najdrobniejszych problemach.

  Rada znalazlem dosc szybko fdisk + Format z OS/2 i wszystko zaczelo
dzialac prawidlowo.

  Pisze to ktos kto uzywa NWDOS'a lub DRDOS'a moze miec podobne problemy.

P.S. Nawet ladnyc ten OS/2 (po polsku oczywiscie).

                      Andrzej Koszarek