SVHS

Autor: Zbigniew Wlodarczak (WLODARCZAK_at_iiz.me.put.poznan.pl)
Data: Wed 20 Mar 1996 - 16:39:32 MET

Witam!

Chce uzyc PC do obrobki obrazu video. Interesuje mnie mozliwosc
wprowadzenia sygnalu SuperVHS (SVHS) z dwoch zrodel i jedno
wyprowadzenie w tym samym standardzie.

Prosze o informacje i uwagi na temat sprzetu i potrzebnego
oprogramowania. Mam mozliwosc wyprobowania karty Video Galaxy,
a chcialbym wiedziec jakie sa inne sprzetowe rozwiazania (moze lepsze
i tansze).

Poza tym nie wiem na jaki/jakie programy sie zdecydowac. Jakie sa ich
mozliwisci, ceny i dostepnosc. Slyszalem o tego typu sharewerowych
programach ale bez konkretnego wskazania. Moze jeszcze kogos
interesuje ten temat.

Zbigniew Wlodarczak
Instytut Inzynierii Zarzadzania PP
wlodarczak_at_iiz.me.put.poznan.pl