Re: Reklama na chama [W95]

Autor: S. Duchnowski (sduchnow_at_mars.superlink.net)
Data: Wed 20 Mar 1996 - 00:57:36 MET

On 15 Mar 1996 08:59:28 +0100, wojtekp_at_tch.waw.pl (Wojtek Piecek)
wrote:

> ^^^^^^
>
>Czy musze rozwijac nazwe tej firmy? Mysle ze nie. Dodam tylko ze jej glowna
>siedizby miesci sie w Warwszawie na ul. Mysiej (i nie jest tu urzad d/s
>kontroli publikacji i widowisk :))

>Czlowiek ten z duzym powodzeniem lansuje nie m$ i twierdzi (za wyjatkiem
>pojedynczych produktow nie_m$) ze m$ to kupa g...

>Mam podejrzane wrazenie ze Leszek ma kontakt z USA i ze czasem wymienia z
>nimi rozne dokumenty. Jakos nikt nie skrytykowal go ze nie zna standardu
>biurowego ... Slowem - smieszne.

Widzisz to troche inna kultua i niky nie bedzie Ci mowil czego masz
uzywac, pzoa tym sa filtry do ms word. jest on standardem biurowym tak
jak excell czy powerpoint. Same dokumnety tworzone w roznych softwrae
to nie problem sa od tego filtry ale problem to ze jak korzystasz z
niestanardowego software to mozesz byc nie prygotowany do tego ze
kiedys bedziesz musial skorzystac z innego komputera niz swoj i bedzie
problem
PS Jabluszka to satndard dla grafikow, standard w biurach to produkty
ms, nic na to nie poradzisz, zreszta po co ta dyskusja, Wy w Polsce
wiecie przeciez lepiej do czego i jak uzywa sie komputerow.

__Slawek Duchnowski