Re: Linux, WARP & windoze [Bylo: Zniklo 300 MB ...]

Autor: Jurek (laskaje_at_ctrvax.vanderbilt.edu)
Data: Tue 19 Mar 1996 - 22:22:52 MET

kfoltman_at_rexio.uci.agh.edu.pl (Krzysztof Foltman) wrote:

>Wygody zle drukowanych tabelek, niewlasciwych czcionek, general protection
>fault, nieustannych brakow pamieci i duzych kosztow ?

To niby MS Word czy Excel same "psuja" te tabelki czy jak? I niby z vi
jako glownym narzedziem latwiej co sensownego wydrukowac niz MS
Word'em? Gosh, ja padne ;) I dalej czcionki to sie same dobieraja pod
Unixem czy jak? Pamieci nie lubi, biedaczek? Ach te tanie Unixowe
instalacje ;) Mowa wszak o businessowych, nie o linuxie na PC
hobbysty, czy moze te panie w bibliotece maja do czynienia z PC+linux?

>System nie musi byc "przystepny". Powinien pozwalac pracowac maksymalnie
>efektywnie. Programu uczysz sie raz, pracujesz na nim - moze nawet cale
>zycie.

Tak, dalej moge pracowac na edytorze ED pod CP/M, ktorego uzywalem 15
lat temu, WordStarze pod CP/M, (10 lat), na WordStarze pod MS DOS (6
lat), na WordPerfekt 5.1 (4 lata)... Moge, ale jakos nie zdarza sie...

I wiesz, jakos nie zaluje (moze z wyjatkiem WordPerfekta...) ;)

>A jezeli chodzi o efektywnosc pracy, to Unix nie ma tutaj konkurencji.

Tak, na pewno artykol albo list napiszesz szybciej pod vi niz pod M$
Wordem, co Unix to Unix a nie jakies badziewie ;)

        Jurek