Re: WINDOWS95

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Tue 19 Mar 1996 - 21:40:40 MET

>Wlasnie - po co? Bylby to jeden z nielicznych przypadkow kiedy SX obsluguje
>64MB :) Zwykle obslugiwaly do 16 :))

w jakich nielicznych? chyba ze reszte pamieci jako ems zdeklarujesz. wtedy
masz obslugiwane troche ponad 48mb, no powiedzmy 50 dla rownego rachunku -
a reszta sie marnuje ;) poza tym nie wierze w istnienie plyty ktora
zapewni taka obsluge... mam plyte 386sx ze sprzetowymi emsami i umbami -
fajna. niestety nie wkladalem do niej jeszcze 64mb, bo nie wiem jak to
zrobic - jest tylko 8 gniazdek ;)
karpio