Re: 586 AMD 133 ??? Pytania, pytania ...

Autor: Jacek Masina (Jacek.Masina_at_opol.gazeta.pl)
Data: Tue 19 Mar 1996 - 21:43:12 MET

> Akurat Primax i inne GUS-y to zly przyklad, te karty nie lubia
> podkreconej magistrali. Ja mialem ISA podkrecona do 16 MHz i
> w grach typu DOOM Primax strasznie mi znieksztalcal efekty dzwiekowe.
> Poza tym wszystko chodzilo OK (MIDI, nagrywanie i odtwarzanie dzwieku itp.).
> Dopiero po powrocie na stare dobre 8.33 MHz problemy ustapily.
>

> Tomek

Nie trzeba miec Primaxa, zeby stwierdzic efekty podkrecania ISY.
Ja mam stara karte Mozart (ale nie narzekam na nia, nie kompunuje
muzyki, a chodzi fajnie) i na niej dzialo sie to samo w Doomie,
natomiast bez podkrecania ISY nie bylem w stanie samplowac z czest.
44khz w 16 bitach, a po podkreceniu bylo super.
Co jeszcze zauwazylem to to, ze po podkreceniu ISY moj kompakt
podlaczony do karty muzycznej zaczal odstawiac rozne figle i nie
widzial katalogow na 80% moich plyt. To samo dzialo sie ze stacja
dyskow.
                            Masny 8).