Re: Cuda i inne klopoty.Pomocy

Autor: Jacek Kijewski (c55610jk_at_cs-boglab.elka.pg.gda.pl)
Data: Mon 18 Mar 1996 - 16:36:16 MET

On 14 Mar 1996, Radoslaw Poplawski wrote:

> 1. Wraz ze zblizaniem sie do granicznej czestotliwosci obraz
> fatalnie sie zaczyna rozjezdzac (praca w granicznej czestotliwosci -
> wykluczona, chyba, ze komus nie przeszkadza przesuniecie obrazu).
> 2. Ciekawostka: polozenie obrazu na monitorze zalezy od dlugosci
> pracy monitora (swiezo wlaczony potrafi przesunac obraz). Co prawda
> jest to przesuniecie kilku mm, ale jednak.

 Klamstwa i oszczerstwa. Nic takiego nie zaobserwowalem.

> A teraz hity:
> Znajomy kupil taki monitor dwa tygodnie temu. Ma juz drugi, a i tak
> musi go wymienic. Fantastycznie krzywy obraz. W jednym w jedna
> strone, w drugim - w druga.

 No wiec ja nie musialem.

> A tak w ogole - przeciez to najtansze 15-tki jakie sie u nas
> sprzedaje i nie ma sie czego po nich spodziewac. Daewoo to nie Mag,
> ani nawet CTX (patrz samochody, kuchenki mikrofalowe, telewizory). To
> taki sprzet Value Edition.

 MAG? Mialem juz powody sie uprzedzic. Daewoo sa tanie. A jakoscia
porownywalne z 15" Philipsami, jezeli ktos takie ogladal.
 Ja w kazdym razie dotychczas (tfu,tfu) nie mialem powodow narzekac...

           "Kazda dostatecznie zaawansowana technologia
            niczym szczegolnym nie rozni sie od magii"

           Jacek Kijewski, c55610jk_at_smokie.elka.pg.gda.pl