Re: WINDOWS95

Autor: Eryk Szymanski (eryk_at_gauss.amu.edu.pl)
Data: Mon 18 Mar 1996 - 15:53:48 MET

Michal Sobkowski (msob_at_ibch.poznan.pl) wrote:
: lech7_at_pse.pl (Lech Szychowski) wrote:

: >Michal Sobkowski (msob_at_ibch.poznan.pl) wrote:

: >: Zapomniales, ze ten watek dotyczy tego, ze Win95 da sie uzywac na 4MB,
: >: a OS/2 nie. :)

: >Zdaje sie, ze w ostro rozny sposob rozumiemy pojecie "da sie uzywac".

: Coz, ja dzieki Bogu, nie mam takiego problemu (mam 8MB). Ale Tomasz
: stwierdzil, ze uzywa Win95 dla 4MB i nie widze powodu, zeby mu nie
: wierzyc (choc rakieta to na pewno nie jest :) ). Co do OS/2, to nikt
: nie zaprzeczyl, ze na 4MB nie chodzi.
  No, skoro nikt nie zaprzeczyl, to moze ja. :-)
  Melduje poslusznie ze przez 2 dni pracowalem na OS2 z 4 MB pamieci ...
  (znaczy sie OS2 chodzi na 4 MB). Co wcale nie znaczy ze po tych 2 dniach
  nie pobieglem do sklepu i nie rozbudowalem ram do 16 MB.
  OS2 mozna zainstalowac na 4MB podobnie jak Windoze 95,
  aczkolwiek chodzi to (jeszcze) wolniej niz W95 z 4MB.
  Z obserwacji wlasnych i kolegow wiem, ze przy 8MB szybkosc systemow jest
  juz porownywalna, a przy 16 MB OS2 jest szybszy.

Pozdrawiam rowniez,
Eryk.