Re: Kompresja dzwieku

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 18 Mar 1996 - 15:44:23 MET

Tomasz Jarnot (jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl) wrote:
: > Jeszcze jeden problem: co to jest w setupie HDD Block mode. Wylaczylem
: > to i transmisja skoczyla o 300kb/s (jest teraz 2800 bez 'dopalaczy').
: > Wylaczylem tez 'PCI Burst Mode' ale nie wiem, na co to wplywa...
:
: Oooo to bardzo dziwne, ze po wylaczeniu HDD Block mode transmisja ci
: wzrosla - powinno byc na odwrot :))) Mozesz napisac jaka masz plyte i
: jaki HDD ?

Tez to widzialem, niestety. Podejrzewam jakas niekompatybilnosc pomiedzy
plyta a DOS'em/smartdrv. Wlasciwie nie ma sie co przejmowac, skoro
potrafi dzialac wlasciwie.

Jaroslaw Lis

| lis_at_ict.pwr.wroc.pl | Institute of Engineering Cybernetics |
| tel 48-71-202636 | Technical University of Wroclaw, Poland |
| fax 48-71-203408 or 517398 | |