Fatum

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Mon 18 Mar 1996 - 10:17:51 MET

laskaje_at_ctrvax.vanderbilt.edu (Jurek) wrote:

>No i powoli mnie zniechecasz do prob z OS/2. Bo zaczyna to wygladac
>tak: odpale sobie sobie fajny system, taki prawdziwie wielozadaniowy,
>ale niewiele pod nim zrobie, bo aplikacji brak. Do tego w odpale wiec
>jeszcze normalne W - tyle ze jako zadanie i bede uzywal to co teraz,
>tyle ze calosc bedzie chodzic wolniej. To tak jak z socjalizmem - moja
>ulubiona definicja glosi ze jest to dluga, trudna i niebezpieczna
>droga od kapitalizmu do kapitalizmu... Acha, zysk mam na tym, ze jak
>juz cos poloze, to reszta dalej sie powlecze.

widze ze nie doceniasz tej podstawowej zalety ktora wymieniles na koncu.

>Pieknie, klopot w tym, ze jakkolwiek pewnie trudno Ci w to uwierzyc -
>mnie sie moje W _nie_ wyklada prawie wcale. (Nie chce napisac wcale bo
>fakt zdarzylo mu sie kilka razy).
>
> Jurek
>
>PS: Proponuje zakonczyc watek - chyba wszystko juz jasne?

no to ja dam inny przyklad. ten sam komputer, ta sama instalacja,
to samo zasilanie, rozni ludzie. moj brat siada, i windowze potrafi
wytrzymac ze 2 godziny bez zwisu. siadam ja, i nie wiem. dwa zwisy
na godzine murowane. nie wiem co robie nie tak. za szybko mysza macham ?
a robimy w zasadzie to samo :)))) czyz to nie piekne ? windowze mnie nie lubi
:)

za mna wogole chodzi jakies fatum. jak cos jest niedorobione, to przy mnie
pada, a przy innych nie chce. kiedys kumpel poprosil mnie zebym mu troszke
skonfigurowal komputer. spytalem czy ma double-trouble (czyli space).
powiedzial ze ma, wiec ja ze sie tego nie dotykam. cos przeczuwalem.
ale tak strasznie proooosil. no coz, poddalem sie. usiadlem, jeszcze
niczego nie zaczalem i, ...... kompresowany dysk wcielo :) poradzilem
sobie jakos.