Re: WINDOWS 95

Autor: Tomasz Sparek (sparc_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Mon 18 Mar 1996 - 10:09:43 MET

Wojtek Piecek (wojtekp_at_tch.waw.pl) wrote:
: A feee, Andrzeju, nie warto. Daruj sobie. Moze czlowiek naprawde ma jakies
: problemy. Ja mu juz darowalem, daruj i Ty.

Przestan posylac na te liste takie bzdury.To jest ta Twoja erudycja????
Co to ma wspolnego z pecet'a????Chyba pracujesz w TCH jako pastor,
chcialbys byc konduktorem tej listy,a sam wysylasz tutaj smieci.

P.S.
Nie wysylaj skargi szwajcarom do root'a,ze wyslali reklame o sprzedazy
na te liste.Twoje pragnienie (cytuje) "ograniczenia" ich wolnego slowa
stworzy kolejny dowod twojego umyslowego ograniczenia
W Szwajcar. takie twoje teksty wzbudzaja zalosna litosc...
Milo bylo mi obejrzec te ich reklame,a twoje bzdury sa zalosnie smutne
(i sprzeczne z rzeczywistoscia i tematem listy).
Znowu to zalosne TCH_infection???
Znowu specjalista W.Piecek,ktory ma takie klopoty z Win95????
Czlowieku?Co wy tam sprzedajecia za zlomy ludziom w TCH skoro nawet
ludzie w stanach (20 000 km away)sie przewracaja jak slysza twoje biadolenie,
ze Win95 sie tak wam sypie???A moze to tylko poziom waszego know-how
skoro W.Piecek+P.Sobczak tyle sie na wyklinali Win95 i skonczylo sie na tym,
ze klient sobie sam zainstalowal W'95 jak sami piszecie???
Jesli czujesz potrzebe odpowiedzi to odpisz mi mail'em,
bo tylko czasem czytam te liste i malo kogo to interesuje panie roocie z
Linux'a.