Re: WINDOWS 95

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Sat 16 Mar 1996 - 20:01:15 MET

Kretyni wszystkich krajow laczcie sie! :) Wszak w jednosci sila!

>Nie przejmuj sie A.Karpinskim,Greagorio Kus'em i W.Pieckiem.
>To sa ludzie,ktorzy nic nie potrafia i ich wiedza opiera sie na
>czytaniu co inni napisza i filiozofowaniu oraz pluciu na Ms
>i twierdzeniu,ze sa weteranami informatyki(ale chyba radzieckiej)
>To sa po prostu ludzie niedouczeni i kropka.Sa dodatkowo zwyklymi
>impertynentami i swoim aroganckim oraz bezczelnym zachowaniem
>chca ukryc swoja niewiedze.Kropka.

Chcialbym bardzo serdecznie podziekowac Tow. Sparkowi Tomaszowi za bardzo
wnikliwa analize naszych skromnych postaci. Lubie dyskusje na wysokim
poziomie merytorycznym, i dlatego uwielbiam dyskutowac z Tow. Sparkiem
Tomaszem, ktory jak widac powyzej dysponuje niezwykle rozlegla wiedza
techniczna. Moze kolega Spraek Tomasz nie nazywa siebie weteranem
informatyki, ale dziwne skrzywienie polegajace na doszukiwaniu sie we
wszystkim zwiazkow z dawnym zwiazkiem daje sie zaobserwowac. Szkoda
niestety, ze nie moge znizyc sie do poziomu Pana Tomasza by z nim
podyskutowac, ale w koncu nie kazdy moze byc wariatem...

>Ja pracuje jako QSECOFR i QSYSOPR w najwiekszym chyba banku w Europie(i w Pol
>sce)na systemie przemyslowym IBM /as400 (o jakim oni nawet nie slyszeli),
>a cala Corporate America na nim pracuje(+banki+gielda+CocaCola+PepsiCola).
>Moja praca jest tam warta miesiecznie tyle ile Kus+stryjo+Karpinski zarabia c
>alym chyba zyciu.

QSEC.. Quasi-co? Bo nie rozumiem... Nie Szanownego Pana sprawa gdzie
pracuje i co zamiatam. Systemy przemyslowe brzmia jednak bardzo ladnie.
Prawie jak hodowla trzody chlewnej, tylko o czym my tu wlasciwie mowimy?

>Bylem w USA software engineer'em i pracowalem w kilku bardzo duzych
>firmach na systemach przemyslowych i komercyjnych ,takze robilem
>(nie wiem jak to sie w polsce nazywa)"embedded systems".

Niestety Szanowny Pan nie sprawdzil sie i wylecial :) Szkoda tylko, ze
teraz wylewa na nas swoje zale na liscie. Pokoj jego duszy. Amen.

karpio