Re: Linux, WARP & windoze [Bylo: Zniklo 300 MB ...]

Autor: Radoslaw Poplawski (point_at_infonet.wroc.pl)
Data: Tue 19 Mar 1996 - 14:59:20 MET

> From: kfoltman_at_rexio.uci.agh.edu.pl (Krzysztof Foltman)

> System nie musi byc "przystepny". Powinien pozwalac pracowac maksymalnie
> efektywnie. Programu uczysz sie raz, pracujesz na nim - moze nawet cale
> zycie.

Jesli tak samo mysleli tworcy Unixa, to juz wiem dlaczego dostaje on
po d..... Zwlaszcza podoba mi to o programie, na ktorym bede pracowal
cale zycie.

A jeszcze o Texie i Wordzie. Ze niby TeX jst super, bo co prawda
trudny w obsludze, ale nic nie znika, nie rozjezdza sie, nadaje sie
do skladu, itp... Do tego to na PC sluza takie programy jak CyfroSet
- moze do niego porownajmy TeXa.

Radoslaw Poplawski
E-mail: point_at_infonet.wroc.pl
UWAGA! Zmiana adresu!!! Poczte prywatna prosze kierowac
       chwilowo na adresy (najlepiej na REPLY adres):
1. point_at_infonet.wroc.pl
2. rafal_at_arax.ict.pwr.wroc.pl
3. radekp_at_wro.ternet.pl