Re: ISDN

Autor: S. Duchnowski (sduchnow_at_mars.superlink.net)
Data: Sun 17 Mar 1996 - 18:12:00 MET

On 14 Mar 1996 09:12:19 +0100, dono_at_wro.ternet.pl (Waldemar Nowak)
wrote:

>Mam pytanie czy ktos zna blizej standard ISDN .Czy to jest dodatkowa karta
>do modemu ? Czy korzystanie z niego(siec telefoniczna ) wymaga jakiegos
>extra lacza ze strony telekomunikacji ( slyszalem ze powinna byc cyfrowa ) i
>jak przedstawia sie sprawa oprogramowania Interesuje mnie rowniez cena
>takiej karty do zwyklego pc
>
>Pozdrawiam
>
>Waldek

Moglbym ci pogledzic pol godziny ale po co ?? Idz do www.microsoft.com
i tam jest wszytko na temat ISDN, hardware software itp. Jesli chodzi
o siec telefoniczna to jest to cos co musi zrobic twoja lokalna fimra
telefoniczna i jesli moga to zrobic (upgrade do ISDN ) to bedziesz to
mial jesli nie to nic na to nie poradzsz wiec najpeirw porozmawiaj z
kims w telecomie.

__Slawek Duchnowski