Re: Urzadzenia w w95

Autor: Maciej Pilichowski (macias_at_phys.uni.torun.pl)
Data: Sun 17 Mar 1996 - 10:33:31 MET

Jurek (laskaje_at_ctrvax.vanderbilt.edu) wrote:

Hej,

: A test powinien byc odwzorowaniem normalnej pracy, tyle ze w
: kontrolowanych warunkach. Inaczej nie ma sensu. To tak, jakby oceniac
: samochody po ich odpornosci na upadek z 20m albo max predkosci przy
: jezdzie do tylu ;)

Ech Ci idioci np. w Fordzie, Fiacie albo z komputerowych Compaq. Po cholere
zrzucaja komputery z biurka, po diabla jezdzenie po maksymalnych wertepach.
TESTY polegaja na tym, zeby puscic sprzet w maksymalnie esktremalnych
warunkach, zeby zobaczyc do czego jest zdolny.
Testy-minumum nie mowia niczego. I Fiat126p i Merc pojedzie te 50km/h.

: Sorry, nie jestem z wyksztalcenia programista i nie znam
: uniwersyteckiej definicji wielozadaniowosci. Jako szary uzytkownik
: jestem zadowolony, ze system pozwala mi robic cos "w tle" i nie
: zamykac jednej aplikacji, zeby pogrzebac w drugiej. Jezeli to nie
: odpowiada JEDYNIE SLUSZNEJ DEFINICJI WIELOZADANIOWOSCI to podaj prosze
: wlasciwy termin i dalej proponuje dyskutujmy o tym "czyms", bo to
: wlasnie jest potrzebne IMHO znakomitej wiekszosci uzytkownikow PC.

Nie znalezlismy kosciola w ktorym dzwoni? Mowa o tym, ze Win95 nie jest
wielozadaniowy. To fakt nr 1. Ty mowisz, ze Tobie odpowiada dzialanie w tle
aplikacji, ktora oferuje Win95. No i jest ok.
Nie upieraj sie tylko przy tym, ze to wielozadaniowosc.

: Tyle, ze mnie sie nie wiesza ;) I niech mi kto powie, ze nie jestem w
: czepku urodzony ;)))

A mnie sie wiesza. Ot chociazby na dzien dobry mysz mi odcina [Win95].

: >to ze dany system pracuje na moim prywatnym PC wcale nie znaczy,
: >ze ma byc niskiej jakosci i sypac sie z byle powodu.
:
: Calkowicie sie zgadzam! Tyle ze nie musi miec np rozbudowanych
: mechanizmow ochrony, a powinien byc przyjazny.
  ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Boze moj! MUSI MIEC! Chyba jeszcze malo dzialasz na komputerach, jesli
jeszcze nie doswiadczyles wylozenia systemu z edytorem tekstu /VERY WAZNA
PRACA/ przez glupiego playera CD.

A taka uwaga "przyszlosciowa". Jak Ci ten caly Win95 sie kompletnie wylozy
wlasnie przez brak mechanizmow ochrony pamieci to bedziesz plakal. A ubaw na
pececie bedzie setny.

milego dnia zycze
hej

PS. Nie, nie jestem zlosliwy. Juz lepiej zyj "w grzechu" ale niech Ci sie
nic nie wyklada. Nie zycze tego nikomu.
A z OS2 podzialaj. Tez kiedys narzekalem, kupilem +4MB /czyli mam 12/ i jak
na razie jestem happy.

--
Maciej "MACiAS" Pilichowski
ul. Chodkiewicza 12b/5