Re: Urzadzenia w w95, bylo: Reklama na chama [W95]

Autor: Jurek (laskaje_at_ctrvax.vanderbilt.edu)
Data: Sun 17 Mar 1996 - 07:50:55 MET

macias_at_phys.uni.torun.pl (Maciej Pilichowski) wrote:

>Jurek (laskaje_at_ctrvax.vanderbilt.edu) wrote:

>Hej,

>Jak sie czyta takie listy, to mozna sie obsmiac jak norka albo rece
>zalamac...

>: durnowaty File Man. upiera sie, zeby to robic w
>: aktywnym oknie. W tym sensie nie jest to system wielozadaniowy.
>: (...) nie przekresla [to] W jako
>: systemu wielozadaniowego.

>System nie ma cech wielozadaniowych co wcale go nie przekresla jako
>wielozadaniowy.
>Ot, logika.

Smiej sie na zdrowie!

Jak juz jednemu puryscie przed chwila odpisalem nie bede udawal ze
znam JEDYNIE POPRAWNA DEFINICJE SYSTEMU WIELOZADANIOWEGO. Za to wiem,
czego potrzebuje ;) Czy mam wymyslac wlasna nazwe na taki "system
wielozadaniowy co nie wykazuje..." czy laskawie podrzucisz mi okruch
swej wiedzy o Wielki?

        Jurek