Re: Reklama na chama [W95]

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Mon 18 Mar 1996 - 12:37:58 MET

S. Duchnowski (sduchnow_at_mars.superlink.net) wrote:

: Leszk nie masz pojecia o czym mowisz co udowadniasz swoimii uwagami do
: postingu Jurka:

Moze i IYHO nie mam, to fakt. Ale pozwolisz, ze nie bede sie znizal
do poziomu przecietnego Amerykanina, zeby tego pojecia nabyc, OK? :)

: A ile firm w Poslce korzysta z virtula networks poprzez Internet?? Ile
: firm wogole w Polsce korzysta z internetu jako media ktorym komunikuja
: sie pracownicy ze soba ??

Nie wiem, nie liczylem. Ale znam pare takich, ktore korzystaja; ze wymienie
chocby te, w ktorej pracuje.

: Video conferencing ??

A tu akurat jak kula w plot. Z dwoch powodow:
(1) wideokonferencje wymyslono juz dawno, nie jest do tego wcale potrzebny
    Internet, i jest to (IMHO oczywiscie) lekka przewaga formy nad trescia
    - ot, taki wodotrysk, jakich wiele w okolicach tematu dyskusji
(2) jesli juz chodzi koniecznie o takie konferencje po sieci, to takowe juz
    w Polsce przeprowadzano (fakt, typowo "na pokaz") - i zgadnij, po czyich
    (jakiej instytucji) laczach? Jak nie zgadniesz, to sobie popatrz na
    naglowek mojego listu...

: Nie tyle nizszosci co chodzi o fakt ktorego nie docenia polskie
: szkolnictwo ze w XXI wieku kalwiatura jest tak samo wazna jak
: dlugopis. Jesli tego nie zauwaza w Poslce to rzeczywiscie zatrzymamy
: sie na XI

IMHO dlugopis jest wazniejszy. Serio. Latwiej dostepny, bardziej niezawodny,
tanszy...

: Polsce. Popatrz chociazby na ilsoc ludzi ktorzy korzystaja z komputera
: i z Sieci (czy On-line Service jak AOL. Prodigy, Compuserv, MSN itp) i

Aha. Czyli AOL i MSN maja byc dla mnie wzorami i/lub punktami odniesienia?
Dziekuje, postoje.

: Komputer stal sie w USA narzedziem kiedy w Poslce dalje jest to zabawa
: dla zabawy, podbnie zreszta jak np samochod.

Ta, ja wiem, my tu wszystkie tylko se giercy zapuszczamy - i to tylko
te, co sie dadzom na iksteku odpalic...

: PS Wez do reki ksiazke Gates'a i poczytaj co ominie Polske w XXI
: wieku.

Publikacje tego autora nie wzbudzaja mego szacunku. Sorry, mam do tego
prawo. Nawet w USA mialbym :)

--
	Leszek.