Re: Reklama na chama [W95]

Autor: S. Duchnowski (sduchnow_at_mars.superlink.net)
Data: Fri 15 Mar 1996 - 20:13:21 MET

On Thu, 14 Mar 1996 21:25:54 GMT, laskaje_at_ctrvax.vanderbilt.edu
(Jurek) wrote:

>Nie, pustynia to to nie jest, ale malo kto w Polsce _musi_ miec
>dostep do Internetu po to by normalnie pracowac nieprawdaz? Podobnie
>jest jeszcze z komputerami - jaki procent pracownikow w Polsce _musi_
>korzystac z komputera na codzien?
>
>A wlasnie tacy ludzie korzystaja z niego jak z maszyny do pisania
>(zreszta i to porownanie jest zle - w Polsce malo osob potrafi pisac
>na maszynie do pisania...).
>
>Co zas do porownywania programow itd - OK, ale wlasnie to sa hobbysci,
>albo zawodowcy - dwie grupy istotne, ale _marginalne_ w USA, jezeli
> [...]
Wlaanie dlatego w tej dyskusji sie nie rozumiemy. Ja pisze ze MS
office to standard i Jane z biura w Atlancie gdzy bedzie dwa din w
Nowym Yorku i nie wezmie swojego laptopa to bedzie mogla pracowac na
Wordzie bo to kazdy zna. Poza tym win daja zunifikowane interface,
programy wygladaja podobnie i podobnie sie je obsluguje, to tez cos co
mnie interesuje.
Chcemy nie chcemy to jest stnadard i dopoki ktos nie zaproponuje
czegos lepszego (nie tylko lepszego w danych technicznych) to nie
mamy o czym mowic
 Dlatego MS wygrywa a nie dlatego ze Gates jest dobrym programista.
PS To byl zart oczysiwscie z ty Gates'em.

__Slawek Duchnowski