Re: Reklama na chama [W95]

Autor: S. Duchnowski (sduchnow_at_mars.superlink.net)
Data: Thu 14 Mar 1996 - 04:39:57 MET

On 13 Mar 1996 17:05:16 GMT, lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl (Jarek Lis)
wrote:

>Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl) wrote:
>: S. Duchnowski (sduchnow_at_mars.superlink.net) wrote:
>
>: : Drugi gatunek w Polsce chyba wciaz nie obecny to ludzie ktorzy musza
>: : korzystac w komputera bo musza miec dostep do e-mail czy do drukarki
>: : czy tez jakis wordprocessora.
>: Sugerujesz, ze my tu mamy pustynie intelektualno-technologiczna, wiec
>: jestesmy o tyle lat w tyle za WAMI? To juz przerabialismy jakis czas
>: temu na polipie czy plotkach - pamietasz?
>
>Wiecej powiem - u nas do niedawna chyba bylo nawet lepiej. Programy nic nie
> [...]
U was - u nas widzisz nazwisko Duchnowski pisze po polsku i mowisz u
was - u nas.
 Chodzi o fakt ze Polska poki co to troche jak jakiez Zambezi gdzie
samochody maja tylko mechanicy samochodowi i taksowkarze.
Jest w normalnym ukladzie cala rzesza uzytkownikow ktora sie na
interesie nie zna i dla niej potzrebny jest ladny GUI i help z
hyperlinkami. I tak to wyglada. Masz executives w firmie ktorzy
zarabiaja po $70K rozcnie i powidz im zeby poszli do domu i
postudiowali manual, chlopie nie znasz realiow.
Porownanie do USA jest wazne bo w koncu podobnie by bylo w Poslce
gdyby byla gospodarka na poziomie
PS O "darmowmym" software mi nie mow boi raz ze to zlodziejstwo a dwa
takie software dobre jest do pokazania koledze a nie do powaznych
zastosowan.
Czolem
-
(-)Slawek Duchnowski