Re: obrazek W95

Autor: Radoslaw Poplawski (point_at_infonet.wroc.pl)
Data: Sat 16 Mar 1996 - 12:53:58 MET

> From: lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl (Jarek Lis)

> Brudzyn (marketing_at_superexpress.com.pl) wrote:
> : lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl (Jarek Lis) wrote:
> : >P.S. I niech ktos nie mowi ze W95 jest latwym systemem. Zainstalowanie
> : > i skonfigurowanie pod wlasne upodobania (no, udalo sie zrealizowac
> : > w 95% zaledwie) zajelo mi 5 nocy.
> :
> : Gratuluje zarwanych nocy, do czasu jakiegos krachu systemu masz
> : spokoj, a potem ciezko jest cos naprawic i wszystko od nowa
>
> Watpie czy w ogole da sie naprawic. Trzymam to na skompresowanym dysku,
> [...]

Nie jest tak zle. Dzis sprawdzilem waste'kiem ile miejsca zzeraja
klastry. Wyszlo, ze ponad 16%. Wiec na wonym miejscu utworzylem
skompresowany dysk i skopiowalem na niego win95 i panzer general (bo
maja najwiecej plikow).
Zabawa sie zaczela, gdy zaczalem kombinowac jak tu powiedziec
win'95, ze jest juz na innym dysku. Kombinowalem jak kon do gore, az
wymyslilem - diskedit'em pozmienial wszystkie ciagi C:\WIN95 na
E:\WIN95 ! Niestety nie udalo sie, do tego stopnia, ze nawet
reinstall nie pomagal. Padl na ame. Na dodatek okazalo sie, ze po
zainstalowaniu drugiego dysku dysk E jest juz dyskiem H.

Okazalo sie, ze wystarczy przekopiowac win95 na nowe miejsce i
nastepnie uruchomic reinstall z nowa nazwa katalogu. A ja nie
wierzylem M$... -:)).

Radoslaw Poplawski
E-mail: point_at_infonet.wroc.pl (PL-litery: CP1250 lub ISO-8859)