Re: Urzadzenia w w95, bylo: Reklama na chama [W95]

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Fri 15 Mar 1996 - 23:39:20 MET

laskaje_at_ctrvax.vanderbilt.edu (Jurek) wrote:
>Sorry...
>
>Skoro sam piszesz, ze to nie jest normalna praca...

a co myslales ze test to normalna praca ? (skoro przekrecamy to przekrecamy)

>Jest niewatpliwie jakis test, tyle ze IMHO cokolwiek tendencyjny.

niezle sformulowane, tyle ze nietrafnie :))
inne systemy takie zeczy znosza dobrze. tylko nie windowze.
i ty mowisz ze test jest tendencyjny ?

>Operacja odczytu/zapisu na dyskietke niewatpliwie moze byc robiona w
>tle i faktycznie durnowaty File Man. upiera sie, zeby to robic w
>aktywnym oknie. W tym sensie nie jest to system wielozadaniowy.

aha. wiec na potrzeby windowze zmienia sie znaczenie slowa wielozadaniowosc ?

>Chociaz pozwala jednak w tle robic inne rzeczy np ladowac z sieci.

w tle to sie i w dos'ie daje robic na przerwaniach. glupi print.exe
tez drukuje w tle, bez wielozadaniowosci i w zwyklym dos. to sa najzwyklejsze
przerwania, na ktorych windowze i tak sie wyklada :)

jesli zas o siec chodzi, to powiem hmmm.... HMMMMMMM..... na codzien
pracuje w sieci. pozwole sobie nie wyrazic opinii, bo skonczyloby sie
na lacinie.

>Na pewno to rozwiazanie nie jest doskonale, ale nie przekresla W jako
>systemu wielozadaniowego.

tu o co innego chodzi. reklamy klamia w zywe oczy ze win to taki Fspanialy
wielozadaniowy 32bitowy system z 16bitowym dostepem do obudowy,
myszka na scsi i partycjami na dyskietkach :))) jak pokazuja najprostsze
testy owe reklamy sa conajmniej grubo przesadzone.

>Dla mnie najwazniejsze jest to, ze moge miec
>kilka aplikacji otwartych na raz.

a dla mnie dodatkowo zeby to sie nie wieszalo z byle powodu.

>Sama mozliwosc przelaczania pomiedzy
>nimi bez koniecznosci ciaglego zamykania i otwierania jest bardzo
>cenna.

o tak tak :) czasem nawet program dos'owy trzeba uruchomic. dla win95
to juz jest zbrodnia. a jak chce jeden program dos'owy uruchomic bez ems
a drugi z ems ? to juz jest totalna klapa. musze system (tfu, jaki system)
przeladowac z innymi parametrami. Agggrrrrr....

>Do tego niektore operacje wykonuja sie w tle bez problemu np.
>ladowanie z sieci,

ze tak lamersko spytam. ladowanie z sieci czego ?

>wydruk.

jak powiesz ze np. przez emulator postscript to tak. jak zwykle przepychanie
bajtow, to wczesniej wyjasnilem. dos'owy print.exe juz to realizuje.

>Jezeli kiedys bede musial kopiowac stadami
>dyskietki, to moze pod tym wplywem zmienie SO. Na razie do tego co
>robie, zupelnie wystarcza mi W. I chyba wiekszosci, bo sama reklama
>Bill cudu by nie zrobil...

a ja sobie cierpliwie poczekam na word for os/2 :)
nie chodzi mi o reklame. po prostu denerwuje mnie ze system zwala na wszystkie
aplikacje jak leci ze naruszyly blad ochrony.

>Alez nic, zupelnie nic. Tyle ze to pojecie szerokie i zupelnie inny
>system potrzebny jest na serwerze obslugujacym bank czy duze
>przesiebiorstwo, inny na moim prywatnym PC.

to ze dany system pracuje na moim prywatnym PC wcale nie znaczy,
ze ma byc niskiej jakosci i sypac sie z byle powodu.

>I nie mam ochoty uczyc
>slonia jazdy na rowerze ani kanarka podnoszenia klod ;)

> Jurek

ja tez nie mam specjalnej ochoty wtaczac glazu pod gorke, bo
co chwila sie stacza. czasem tak nisko ze musze wcisnac reset ;-)