Re: Reklama na chama [W95]

Autor: Jurek (laskaje_at_ctrvax.vanderbilt.edu)
Data: Fri 15 Mar 1996 - 20:37:39 MET

lis_at_cyber.ict.pwr.wroc.pl (Jarek Lis) wrote:

>Jurek (laskaje_at_ctrvax.vanderbilt.edu) wrote:
>: lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl (Jarek Lis) wrote:
>: >Nie, masz specjalne programy. "Wielozadaniowosc" by MS charakteryzuje sie
>: >tym, ze "system operacyjny" wywoluje program, a ten ma obowiazek po chwili
>: >wrocic. Wtedy "s.o." wywola nastepny program - tez na moment. (no, faksy,
>: >modemy i inne urzadzenia sa wywolywane w przerwaniach.

>: Tu juz Ci sie troche po... (pomylilo) i zaczales p... (przeklamywac)
>: ;).
>: Nie bede opisywac jak ten mechanizm dziala naprawde (bo szczegolow nie
> [...]

No nieee... Najpierw marudzisz, ze wielozadaniowosc chodzi tylko
dlatego, ze programy sa specjalnie dostosowane i same pytaja czy
jeszcze moga, czy juz nie. Teraz, jak Ci pokazalem, ze nieprawda
wykrecach kota do gory ogonem i piszesz, ze "zwykle" DOSowskie OK a te
specjalnie napisane sa be i nie daja sie wyrznac. To czego sie
czepiasz systemu? Wychodzi ze system jest OK, i z normalnymi
programami wszystko w porzadku, tylko jak ktos napisze (znajac system)
taki wytrych, ze _pomimo_ jego mechanizmow nie odda sterowania to sa
klopoty.

Zreszta zawieszonego Worda czy Netszkape juz mi sie zdarzalo wywalac,
wiec juz sam nie wiem i co Ci wlasciwie chodzi? Moze one po prostu
Ciebie nie lubia (bo wyczuwaja ze Ty ich nie lubisz)? ;)

        Jurek