pamiec, pamiec, pamiec.

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Fri 15 Mar 1996 - 19:42:10 MET

Grego_at_RMnet.IT (Gregorio Kus) wrote:

z wieloma (prawie wszystkimi) twoimi opiniami sie zgadzam, ale:

>Zastanowcie sie czy naprawde musicie miec kolorowy
>monitor - taki dobrej jakosci kosztuje naprawde sporo, a od kolorowego g...
>znacznie lepszy jest zupelnie przecietny monochrom - obraz jak zyleta, nie
>meczy oczu przy wielogodzinnej pracy. Zaoszczedzone pieniadze mozecie
>przeznaczyc na pamiec.

gdzie dostac porzadny 14" monochrom ? wlasnie z obrazem jak zyleta ?
bo do tej pory za takim monitorem trzeba sie porzadnie nabiegac.
albo gdzie dostac porzadny 15" lub wiekszy monochrom ?

>I nie zapraszajcie dziewczat na lody - kazcie je
>sobie postawic. Macie przeciez powazne usprawiedliwienie - oszczedzacie na
>pamiec.

to ja jeszcze na picce bym poszedl :))))))

>;-)
>
>Grego

>Szkoda takiej pieknej maszyny na windoze.

juz mowilem. ostatnio troszke potluklem w xbill :) ale mialem radoche !