Re: Linux i dos

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Fri 15 Mar 1996 - 19:49:26 MET

kniarzyn_at_ramzes.umcs.lublin.pl (Pawel Kietniewski) wrote:

>A czy mozna pod linux-em odpalac programy dosowskie?? Bez przladowywania
>systemu???
>
> Pawel Kwietniewski

mozna, ale z pewnymi ograniczeniami.
jest cos takiego jak dosemu . jak zwykle trzeba to skonfigurowac.
dysk linux'a tez widzi :))) a zeby zobaczyl dysk dos'owy, trzeba go
specjalnie podmontowac. najpierw w linux, potem w dos.
niestety to dosemu niezle pilnuje tego co robia programy.
z tego powodu wiele programow po prostu wypada bo mu sie nie podobaja.
ja uzywalem dosc starego. teraz niestety nie mam czasu na eksperymenty.
nie dzialalo praktycznie nic. ale probuj, moze akurat cos wyrzezbisz :))
systemu raczej nie uda ci sie rozsypac.
jest tez jakis emulator windowsa pod x-window , jest tez dosemu
pod ktorym mozna windowsa uruchomic. ale osobiscie nie probowalem.