Re: Urzadzenia w w95, bylo: Reklama na chama [W95]

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Fri 15 Mar 1996 - 18:14:35 MET

laskaje_at_ctrvax.vanderbilt.edu (Jurek) wrote:

>Sluchaj, wymysl jakies sensowne argumenty, bo tak to juz mnie zupelnie
>zrazisz do eksperymentowania z czyms innym niz W. Mam sie
>gimnastykowac, zmarnowac mase czasu i w efekcie uzyskac mozliwosc
>formatowania dyskietki w trakcie kopiowania z dysku na dysk? To moze
>jeszcze troche wysilku i do kompletu naucze sie zonglowania
>dyskietkami i polykania ognia z przegrzanych dyskow ;).
>
>S(lawek?) podal sensowny przyklad praktycznego wykorzystania
>wielozadaniowosci. Twoj jest jakby to delikatnie powiedziec
>wydumany...
>
> Jurek

sensowny argument wymyslilem w jednym z poprzednich listow.
nie czytales ? szkoda.
to cos co zaproponowalem to nie jest normalna praca. szkoda ze nie
raczyles tego zauwazyc. bo wiesz, jak pani mi mowi ze nie napisze pisma
ktore ma napisac bo sie akurat dyskietki kopiuja ..... to moze trafic.

to co zaproponowalem jest jedynie bardzo prostym testem, czy dany
system wogole pozwala na swobodna i szybka zmiane bierzaco wykonywanej
zeczy na komputerze, o ile aktualnie pracujacy program ma jeszcze bardzo
wiele do zrobienia.

jakie jeszcze masz obiekcje przeciwko systemom wielozadaniowym ?
(oprocz przegrzanych dyskow:) )