Re: Urzadzenia w w95, bylo: Reklama na chama [W95]

Autor: Jurek (laskaje_at_ctrvax.vanderbilt.edu)
Data: Thu 14 Mar 1996 - 22:26:01 MET

Grzegorz Szyszlo <ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl> wrote:

>jak mi powiesz ze da sie jeszcze kopiowac z dysku na dysk w jedym programie
>(np. jakis filemon z win95) a w drugim formatowac dyskietke
>i powiesz ze sie nie zatyka, to ci uwierze :) sproboj.

Sluchaj, wymysl jakies sensowne argumenty, bo tak to juz mnie zupelnie
zrazisz do eksperymentowania z czyms innym niz W. Mam sie
gimnastykowac, zmarnowac mase czasu i w efekcie uzyskac mozliwosc
formatowania dyskietki w trakcie kopiowania z dysku na dysk? To moze
jeszcze troche wysilku i do kompletu naucze sie zonglowania
dyskietkami i polykania ognia z przegrzanych dyskow ;).

S(lawek?) podal sensowny przyklad praktycznego wykorzystania
wielozadaniowosci. Twoj jest jakby to delikatnie powiedziec
wydumany...

        Jurek