Re: Czy warto kupic Cyrix 586 120 MHz ?

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 14 Mar 1996 - 19:49:45 MET

Jaroslaw Kowalski (jkowalsk_at_PROBLEM_WITH_INEWS_DOMAIN_FILE) wrote:
: (Poza tym 2 potoki, optymalizacja petli, zywcem Pentium - i w koncu nie wiem,
: wiele osob mowilo mi ze w rzeczywistym dzialaniu jest wolniejszy, ale jak
: zobaczylem windoze 95 z MPEG na 1/4 ekranu (HIRES) i w drugim okienku film
: z telewizji to wymieklem. Napalilem sie na Cirrusa. Moze komus uda sie mnie
: odwiesc od zamiaru kupna tego procesora. Macie czas do jutra do wieczora.

Czy przypadkiem ta telewizja to nie byla ladna karta pakujaca dane
od razu do VGA, bez udzialu procesora? Bo to wtedy zadne osiagniecie..

Jarek.